Heb je een klacht?

We begrijpen dat het vervelend kan zijn als iets niet gaat zoals verwacht. We vinden het belangrijk dat je tevreden bent en helpen je graag verder. Volg de onderstaande stappen om je klacht bij ons in te dienen:

  1. Neem contact met ons op: We staan klaar om naar je te luisteren. Gebruik ons contactformulier om je klacht met ons te delen. We doen ons best om snel een oplossing te vinden en je probleem op te lossen.
  2. Bemiddeling: Als je na ons eerste contact niet tevreden bent, kun je je klacht aanmelden voor bemiddeling bij WebwinkelKeur. Dit kan via deze pagina. Zij kunnen helpen bij het vinden van een oplossing.
  3. EU-klachtenplatform: Als je in de EU woont, kun je je klacht ook melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Bezoek het ODR-platform om je klacht in te dienen, als deze nog niet ergens anders in behandeling is.

We willen ervoor zorgen dat je ervaring met ons zo positief mogelijk is en danken je voor je geduld en begrip. Laat het ons weten als we iets voor je kunnen doen.